tisdag 24 mars 2009

#&#!%# HOSTA

Följ min blogg med bloglovin
Nu får det vara nog!
Nu vill jag bli av med denna efterhängsna förkylning eller framför allt denna förbannade hostan som håller på att bokstavligt talat bryta sönder hela min kropp.

Jag är nu inne på dygn nummer 3 med denna ständiga hosta som gjort att jag vänt ut och in på lungorna fler gånger än vad som kan betraktas som hälsosamt, att dom sedan skulle återvända till den plats i kroppen där dom en gång har varit känns allt mer avlägset.
Det har gått så pass långt att när dom nu mera obligatoriska host attackerna dyker upp med ca 10-15 minuters mellanrum så är det inte bara lungorna som smärtar utan hela kroppen ömmar å det grövsta (tror nästan jag skulle må bättre efter 15 ronders boxning mot Mike Tyson).

Tillståndet jag befinner mig i just nu innebär även att jag för övriga familjens skull får tillbringa nätterna i TV soffan, eftersom jag är nästan 2 meter lång och väger nästan 110 kilo så passar min kropp inte så värst bra ihop med våran TV soffa.

Men för familjefridens skull är det bara att ta sitt pick och pack och krypa ner i soffan för tredje natten i rad, måste bara tillägga att jag inte är ensam i min "nya" säng, för våran lilla hund Sudden skulle aldrig lämna husses sida hur mycket han än hostar.

God Natt

Inga kommentarer: