tisdag 13 januari 2009

Nedräkningen har börjat




Idag genomförde jag mitt första träningspass på drygt ett år och började därmed nedräkningen inför sommarens dagar på stranden.
Besökte det lokala Friskis & Svettis gymmet under ca 1 timma där jag snabbt konstaterade att jag blivit en riktig soffpotatis, i rena ilskan över mitt konstaterande kämpade och slet jag i en oändlig uppförsbacke tills jag skakde som ett asplöv.
När jag sedan besökte duschen konstaterade jag snabbt att trots den totala utmattningen jag led av så kände jag mig mer tillfreds och nöjd med mig själv än vad jag gjort på mången god dag (hur jag sen känner imorgon när jag vaknar törs jag inte ens tänka på just nu)

2 kommentarer:

Kalle sa...

Tänk på att du ska orka med innebandyn på torsdag också.

Niklas sa...

Nu när jag är lika vältränad som en elitidrottsman så blir det inga problem ;)